Bende var aynen canım süpürmesini istemediğin odanın kapısını kapatıyosun kalan bütün n evi süpürğyo ben memnunum ama şuan olsa roborock s5 alırdım o zaman xiaomi mağazasındakş adam bunu tavsiye etti diye almıştım. Süre olarak şarjı bitiyo daha yüksek biley alırdım şimdi olsa o zaman çok anlamıyodum bunu dediler aldım. Ama memnun muyum çook iyiki almışım ❤️