Angel35 Ben şöyle yapıyorum, tavuğu önce parçalıyorum. Bacak, but, göğüs eti. Göğüs etini küp küp doğrayıp sotelik ve yemeklik bir kaç poşete bölüyorum. Diğerlerini de tek tek poşetleyip tek seferlik yemekler yapıyorum.
Kalan yerini üzerini geçecek kadar su ve sebzeler(soğan sarımsak enginar sapı havuç patates karabiber tanesi) koyup 2 saat kaynatıyorum.
Sonra suyu süzüp kalan etleri didikliyorum.
Sular buz torbalarına giriyor.
Didiklenmiş tavukları pilav, bulgur, çorba ya da yemeklerine piştikten sonra ekliyorum. Hiçbir şey olmuyor. En fazla 3 ay tutabilirsiniz buzlukta. Bozulmaz ama besin değerini kaybetmeye başlar.
Organik tavuk biraz pahalı oluyor, uzun süre gitmesi için Tunaya bu şekilde hazırlayarak hep ayrı pişiriyorum tavuk yiyecekse.