Bayanlar merhaba bebeğim tam 3 aylık. Bu 2 gündür felaket bir şekilde elini emiyor bazen hırçınlaşıyor elini yumruk yapıp ağzına sokuyor ısırmaya cslısıyor değişik bişeyler yapıyor ve sürekli elini ağzına götürürken mızırdanıyor sesli bi şekilde. Acaba diş mi çıkarıyor bilemedim. Yoksa bu sadece bir gelişim belirtisi mi yani ellerini mi keşfediyor çözemedim. Mesela ben 6 aylıkken diş çıkarmışım ama eşim 3,5 aylıkken diş çıkarmış🙄 acaba babaya mı çekti bilemedim yani bu 2 gündürde mızmız sizin bebişler yaptı mı böyle bişey yani nedeni nedir bi fikriniz var mı?