İlk günler güzel emiyordu 3 gündür huy değiştirdi memeyi verince bağırmaya başlıyor kızarıyor bağırmaktan 10 15 dakika bağırdıktan sonra yoruluyor sakin sakin emiyor karşılaşan var mı bu durumla mama ve sağıp da süt de veriyorum biberonla onun etkisi olabilir mi