Robot çok rahat kendi süpürüyo dışarı çıkınca çalıştırıyorum geldiğimde ev tertemşz mis gibi şarjlıda çocuklar her dk yere bişey döküyo koltuklara çerez vs dökülüyo her an açıp kullanmaya çok rahat bütçe varsa ikisinide alcamım yoksa sırayla al yine al 🥰😄