EdaAlmohamad Oğlum 2 ay 26 günlük ve bi iki haftadır memeyi verdiğimde başlıyor ağlamaya ve sürekli huysuz emmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım 😞
Dasaf EdaAlmohamad benim oğlumda 3 ay 3 günlük ve 10 gündür aynı şekilde emzirmeye başladığımda çok ağlıyor ve emmiyor daha sonra uzun uğraşlardan sonra uyutuyorum
Lulemom EdaAlmohamad bi ara biberondan dolayı meme reddi başlamıştı. Ters emzirdim bi kaç gün, Sonra düzeldi. Şimdi bazen yine kavga ediyor, direk ters çeviriyorum. O zaman güzelce emiyo.
EdaAlmohamad Dasaf Peki emzirmek için bulduğunuz bi yöntem var mı ? Benimki de zar zor uyuyor. O ağladıkça içim parçalanıyor 😞
EdaAlmohamad Lulemom Ters çeviriyorum derken. Uykusuzluktan algılarım kapandı resmen, pozisyonu tarif eder misin ?
Dasaf EdaAlmohamad ayağımda salladıktan sonra uysallaştığı gibi alıp emziriyorum o zaman tam emiyor deneyin mutlaka
Lulemom EdaAlmohamad çanta pozisyonu diyorlar. Ayakları arkada oluyo. İnternetten bakın çanta pozisyonu diye. Böyle anlatamadım galiba 😄
Bentabijii Ayakta emziriyordum ağzına zorla veriyordum meme ucunu mayışınca ayakta piş piş ederek emziriyordum iyice derin uykuya dalınca oturuyordum öyle öyle alıştı benim iki çocuğumda da vardı meme reddi oğlumu 25 ay emzirdim kızım 7 aylık aktif emiyor
EdaAlmohamad TurkerNoyan Eds sitemine bi yerde rastlamıştım ve yenidoğan bebekler için ilk bi hafta uygunmuş sanırım. Tam araştırma yapmadım ama bi bakayım ona da teşekkür ederim ❤️🔥
TurkerNoyan EdaAlmohamad ben 3 aylıktı uyguladım. Çok sütüm yoktu mama veriyordum takviye. Mamasına koyup diğer ucu mememe takıp bir hafta uyguladık. Sütüm de arttı meme reddini de geçirdik öylece.