Rubby ben geceyi kestim. Şöyle yaptım biz hem meme hemde sallanma vardı ve artık yarım saatte bir bunlar için kalkıyordu. Mesela 7 kere kalkıyor diyorsunuz ya işte mesela 7 sinde de emzirmeyin 3 kere emzirin mesela ama bu konuda eşinizinde destek olması lazım benim eşim köstekti mesela ben emzirmiyordum ağlıyordu eşim beyfendi uykudan kalkıyor diye emzir sussun gibi söyleniyordu. O yüzden eşin desteği çok önemli bence. Sonra tamamen geceyi bıraktık gündüzleri de azalttım tamamen bırakacağız inşallah çünkü artık alışkanlık yapıyor 18 aylık oğlum bazenleri yemek yemiyor gelip memeyi ağzına alıp oynuyor öyle birazcık emdikten sonra. Burada çok okudum şii pat mı ne diyorlardı ben onu kendime göre uyarladım çok hafif salladım hep aynı saatte sonra ayağıma aldım ama sallamadım baktım uyuyor şimdide yanına yatıyorum yatakta uyuyor öyle çok şükür bugünleri de görebildik 😁🤲