Cihangirinannesi25 Meb anneler ben özelden yazmak istiyorum bazen kimsenin degil sadece ark olduğum okusun nasıl oluyor🙄
2minosprenses Cihangirinannesi25 ozel tarrtisma yaziyor basiyorsun oraya arkadasini etiketliyorsun ikinz konusuyorsunuz 👍
2minosprenses Cihangirinannesi25 dur detayli anlatim mesela arkadasinin profiline gir yukarda sag uste 3noktaya tikla secenekler cikar 3 tane en uste falancaya ozel msj at yazar bas zaten acilir
eceunverkanra Cihangirinannesi25 Merhaba😌 Konusma baslatmak istediginiz kisinin profiline girip sag ustte bulunan 3noktaya basinca ustte mesaj gonder secenegi cikacak ona tiklayarak ozel konusma baslatabilirsiniz🥰
eceunverkanra Tatlican Hayır okuyamıyoruz☺️ Sadece forum kuralları gereğince bazı yasak olan seylerde bildirim gelebiliyor onun dışında özel konuşmaları görmüyoruz