Herkese merhaba bebeğim dokuzuncu ayını bitirdi doktorumuz istersek menenjit aşısı yaptırabileceğimizi söyledi rota virüsünü mutlaka vurdurmam gerektiğini söylerken buna isteğe bağlı deyince biraz araştırmaya karar verdim fakat araştırdıkça kafam karıştı yardımcı olup fikirlerinizi paylaşır mısınız ???