Mryem33 Kızlar bebeğim 2.5 aylık meme uçlarım çok kötü yara oldu kesilmek üzere bazen hafif kan geliyor her emzirmeden sonra lansinoh sürüyorum ama pek işe yaramıyor sanki tavsiye edebileceğiniz bişey var mı ?
Okd2021 Mryem33 bn de senin gibiydim. Her emzirme sonrasi sari kantaron yag sur ve gogus pedi kullaniyorsan artk kullanma ve ütülü pamuklu bez koy 1 haftaya gecer kuzum.
Lulemom Mryem33 1.5 aydır bende çekiyordum, en son çare aleoveranın jelini çıkartıp poşetle göğüsüme koydum, 20-30 dk bekletp yıkadım. Sonra lansinoh sürdüm. Günde 1 kez yaptım. 4-5 yapmadan sonra geçti, bu zamana kadar boşuna çekmişim.