Konumuz 2 yaş sendromu..😪😪
Aman Allahım o kadar bunaldım ki.. Yani tüm gün “anne gel” “anne bak” cümlelerini duymaktan gına geldi😂😂
Biliyorum bu bir geçiş istediği olmuyor diye krize girsin de istemiyorum. Tüm gün çeşit çeşit puzzle yapmak beni yoruyor ama oğluşumu yormuyor. Azıcık arabalarınla oyna ama yok. Bu dönemde daha bir düştü sanki bana. Sürekli üzerimde 😅😅 Uzanmayagör göğüslerime bile basıyor anne bak ben diyor bir de sıpa😅😅
Neyse işimi yapıyorum bana yardım da eder kendi çapında ama bazen bunalıyorum yani evet birlikte oyun oynuyoruz ama tüm gün dört duvar arası bir beni sıkıyor olamaz değil mi?
Maşallah büyüdükçe enerjileri de katlanarak büyüyor..Canı sağolsun tabi ama ben de insanım😌😌
Babası gelince de aynı genelde hep benimle ama babasıyla da biraz vakit geçiriyor yine de.
Evet var mı benim gibi bu konudan muzdarip olan😂 Hayır desekte yenilip onların istediklerini yapan? 😂