Zynp1907 Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var. Emziriyorum ama yemiyor. Bütün gün böyle daha hiç emmedi memede ağlıyor sürekli. Ama memeden çıkarınca susuyor. Bu durumu yaşayan var mı
Cagla1805 Dikkat et meme reddi yaşıyor olabilirsin sakinleştir 2 evi dolaştır gerekirse kolik müzik falan aç öyle emdirmeyi dene