Teemo07 HaticeClk 38 veya 38.5 tan sonra calpol verin demişti bize doktorumuz. 37 normal merak etmeyin. Ama önlem amaçlı eklem yerlerine ılık bez koyabilirsiniz, ben öyle yapmıştım.
GoGirl HaticeClk takip edin sicaklamis olabilir olcutugunuz yere yatmis olabilir 37.5 olursa tetikte olursunuz
Irmakprensesinannesi HaticeClk nrml calpol verin 4 saat arayla yada yarım fitil verin rahatlatıyor benim kızım 4 aşı birden oldu 5 gün önce başta calpol verdim sonra gece rahatlasın diye fitil verdim hem ateşi düştü hem de rahatladı daha rahat uykuya daldi
Mavis_00 HaticeClk 38 den sonrası sıkıntı kardeşim sirkeli su yap vücuduna koy şurup ver 1 saate klmz diner inşaallah ben çok yaşıyorum ateşi
Kayram64 HaticeClk aşı bizde de 37 kusurlarda ateş yaptı ama genel olarak 38 üstünü ateş olarak değerlendiriyorlar 37.8 e ulaştığında hem huzursuzluğu için hemde 38leri görmemek adına calpol vermiştim