Kizlar bugun bebegimi emzirip komsuya gittim bebegim peynir kesigi gibi kustu daha oncede boyle kusuyodu ve kilo alimi iyiydi burda doydugunu gosterir yaziyodu postlarda 1 aydirda sütü direk kusuyodu ve kilo almadi 1grm bile. Ama bugun yine oyle kustu ve komsumun misafiri bu cocuk üşütmüş dedi . Simdi kafam karisti bebegim üşüttü mu yoksa sütüm mu yariyo