HaticeClk Aşı bulduk bugü şuan dereceyle baktım normal mi ne yapabilirim yüksek se eğer biraz carpol verdim
Cancansmom HaticeClk 37 ateş sayılmıyor, ama çıkma eğiliminde olabilir, sık sık takip edin, 38 de ılık duş,ayeş düşürücü verebilirsiniz.
Twinsmomee Normal canım 38e yaklaşırsa ılık duş aldırıp ya da ılık suyla bez ıslatıp eklem yerlerine başına koyarsın calpol verirsin