Tatlisannedilekk Mom670 ben etsiz çiğköfte yiyorum canım istediğinde, bebeğiniz gazlı bir bebekse gaz yapabilir çok canınız istiyorsa yiyin üzerine kimyon çayı içersiniz
Tatlisannedilekk Mom670 o kadardan birşey olacağını zannetmiyorum, 4.aydan sonra herşeyi yiyip icmeye başladım ben