BirDuaMeselesi haziranin25i galibaa anneme kalsa da abartıyorum ben nasıl büyüttüm sizi diyo ama olsun yani imkan varsa neden değerlendirmeyim demii
BirDuaMeselesi Bao sürmez olur muyum dr nin tavsiye ettiği gibi sabah akşam travazol ve hametan karışımı sürüyorum diğer değişmelerde de sudocrem sürüyorum sudocrem yoksa bepantol kullanıyorum zaten ince tabaka halinde kullanıyorum
Sonbahar33 BirDuaMeselesi ben kızıma balık yağı kremi kullanıyorum çinko lu bu krem ve çok memnunum boynunda gıdı altı pişikti 2 günde geçirdi