BirDuaMeselesi benim de bebeğimin bir aylık hastane süreci oldu be poposu pişik olmutlu cok fazla ilaç kullanıyordu. Conveen bariyer krem var o cok iyi geldi direk kurutuyordu. Islak mendile ara verdim biraz ve sürekli ılık suyla silip bu kremi kullandım hastanedekiler söylemişti bana halen evimde eksik etmem. O piştiği gördükten sonra azıcık bile çişini yapsa bezi bekletmem poposunda. Pişik olmasa bile sürekli bakım yaparım poposuna. Pişik önleyici olarak bepantol kullanıyorum. Bir de benim kızımın boynu pişik olmuştu mantara dönmüştü hatta. Ne kullansam geçmedi dediğiniz gibi göz göz olup büyüyordu yayılıyordu. Gül suyu cok iyi geldi direk kuruttu 2 günde