Anneler merhaba kızımın 1 haftadır geçmeyen bir pişiği var, ne yaptıysam geçmiyor. Hametan, travazol, sudocrem, bepantol herşeyi denedin ama yok geçmiyor😪 ne yapabilirim başka önerisi olan var mı yazık ciğer gibi oluyo altı ki hiç beklemeden hemen değişiyorum da altını