Pnnr Mlkko 8 aylikken başladı 19 ay olacak derdini anlatiyor bide bizim gibi kelimeleri harfleri yutmadan söylüyo şaşırıyorum ikili kelimeler kullaniyo baba gitti işe diyor mesela bence genetiktir.
Mlkko Aysetalha büyüklerin klasik laflarindan biri 🤷🏻♀️ Ama yine de insan duyunca bi acaba mi diyor 😅
Pnnr Mlkko Aminn inşAllah bence takilma cok fazla. Eşimin ailesinde 4 yasina kadar konusmayip bir anda çarpım tablosu,yazi yazma okuma yapan bir erkek çocuğu var tavlayi bile öğrenen ilk okula kadar bazen daha zeki çıkıyor çocuklar ☺️
26es1965 Mlkko her bebek farklı oğlum 7.5 aylık ve şuanda anne baba dede gel git tamam Allah gibi cümleleri kurabiliyor maşallah çok hevesli konuşmaya birde kızdığı zaman konuşabilse neler söyleyecek merakla bekliyorum😍❤️😅 yani her bebeğin farklı bence genlerden kaynaklı olabilir
FatosToprakDeniz Mlkko siz onunla bol bol konuşun. Muhtemelen kelime biriktirip bir anda açılacak 😇 istediği şeylerin ismini söylemesi için teşvik edin
Mlkko FatosToprakDeniz konusuyorum ama bakalim ne zaman cevap verir bilmiyorum 🥲 dediginiz gibi olabilir 😊
AgentMom Mlkko büyük oğlum geç konuştu ( dil bağı varmış bilmiyordum ozmana bu kadar yaygın da değildi internet ler. 13 yıl öncesi) küçük oğlum yaşında başladı kelimelere 2 yaşında da cümle kuruyordu.
Mlkko AgentMom genel de yaşında başlamışlar yorumlara göre. Bakalım ben de biraz daha bekleyeyim 🤷🏻♀️
ketcapli_lahmacun Mlkko Hahha belkide ama bebekten bebeğe değişiyor yaa. 😅😅 Bizimki sürekli anne der bazen babababa der gibi ses çıkarır
Mlkko ketcapli_lahmacun genelde yaşında konuşmuşlar bakalım ben yaşını bekleyim birden konuşıur belki 🥲😂
Sevmmm Mlkko oğlum 7 aylık bir şeyler mirildanip duruyor birkaç kez anne diyebildi istemsiz, ağlarken annnn diye ağlıyor 🤭 onun haricinde kendince bir şeyler söyleyip duruyor işte anlasak bir dilinden ☺️ ama erkenden konuşacağı anlamına gelir mi bilmiyorum
Mlkko Sevmmm bıdırdanmalar başlıyor evet benimkinin de ağzı dolu ama anne dışında bir şey yok 🤷🏻♀️☺️ Bakalım artık bekleyip görcez 🥲