HerseyimM54 Kızlar günde kaç gün kaç ara öğün veriyorsunuz yada gece uykuna yatmadan önce rutin bir gününüzü yazarmisiniz?
AyazMerve HerseyimM54 10 buçuk aylık olucaz. Kalkınca , öğle civarı ve yatmadan mama içiyor . Aralarda da kahvaltı , çorba , meyve vs toplamda 5-6 öğün oluyor
HerseyimM54 AyazMerve Ye2020 ben azmı veriyorum acaba el gidayi sabah kahvalti veriyorum öğlen uykusuna geçince formül mama uyanınca çorba ikindi uykusuna geçince formül mama uyanınca meyveli yoğurt sonra mama ve gece uykusu
AyazMerve HerseyimM54 benim ek gıda da o kadar , anca 3 e çıkardım zaten . Kendimce yeterli ama bakalım 😅
Ye2020 HerseyimM54 yok cnmmseninki uyanıkken mama içiyorsa sorunnyok benimki uyanıkken mama içmiyor doğduğundan beri içtiği için tiksindi galiba
HerseyimM54 Ye2020 kızımda 3 aylıkken içmeye başladı ama uyanıkken içiyor ever cokmu formulmama feriyorum.diye evham yaptım sadece
Woody HerseyimM54 artık 3 ana öğün yapıyor olması lazim. Aralarda da atıştırmalık meyve vs verebilirsiniz