Snmadr Aşı olmak istiyorum 2 aylık bebeğim ver emzirirken olabilir miyim kaç saat emzirmemem gerekiyor olan var mı öneriyor musunuz
1minik Snmadr korona aşısı olunca emzirmede sıkıntı yol..doktora özellikle sormuştum..bekleme ol emziredebilirsin dedi..ona göre ben de ilk dozu 1 aylıkken oldum ikinciyi dün oldum…bebeğim şimdi 1 ay 24 günlük
Kelebeksu Canm ben 2 hafta oluyor biontek oldum sadece 4 saat emzirme o sütünü sag ve at sonra emzirmeye devam et dedi aynı o şekil yaptım çok şükür bişey yaşamadım 2 haftaya 2? Dozunu olucam bakalm
Pelloo Snmadr Bende emziriyorum aşı olduktan sonra hemen emzirdim çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım sadece kolum ağrıdı 2 gün o kadar. Korkmayın bence içiniz rahat olsun. 1-2 aylık gebeler yaptırdı çevremde hiçbir sıkıntı yaşamadılar.
[silindi] Snmadr bende emzirirken aşımı olmıştım bir değil 3 farklı doktora danışmıştım bişey olur mu bebeğime diye hepsi yaptırmamı söyledi iki dozumuda oldum aşı olur olmaz arabaya binince kızım emmek istemişti emzirdim bi sıkıntı olmadı şükür