Bebeğim 2 ay 26 günlük ve yaklaşık iki haftadır özellikle de son 3 gündür sürekli emerken sorun çıkarıyor. Baştan beri 5-10 dk emen bi bebekti ve şu an kilosu 5.800 kg. Memeyi veriyorum almamak için basıyor çığlığı fırsat kollayıp emzirmeye çalışıyorum ama çok zor 😞 Bu nasıl bir şey lütfen yardımcı olun ne yapayım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻