Trkncm kesinlikle öyle. Vermek zorunda değiliz bu duygusal emme. Nitekim artık vermiyorum. Ancak aşı olduğunda hasta gibi olduğunda esnetiyorum. Doktorumuz gaz sebebiyle uzun süreli ve sık emzirmeleri yasakladı. Emzik kullanmak zorundasın dedi. Bebeğim emzik tutmuyor ama kriz anlarında birkaç dakika alıyor idare ediyoruz.
benim bebeğim çok ufakken emmenin üzerine 120 cc mama içerdi. Çok aç kalmış diye oturup ağlıyordum. Ben de böyle düşünüp mama verdim. Boşuna vermişim sonradan öğrendim o yüzden size de söylüyorum. Her annenin sütü kendi bebeğine yeter normalde. Sakin kalmamız ve düşünmememiz gerekiyor