AhmetErdem 20 aya yakındı kestipşmde yavaş yavaş kesmek ikimizide yıpratacaktı bi verecektim bi vermeyecektim ve ilaç kullanmam gerekiyordu bi defada kestim salça sürdüm ama tiksindirmedim gel öpelim iyileşsin dedim devamlı sevdim bebeğimi kucağıma aldım dışarı gezdirdim hiçte aramızdaki bağ bozulmadı hatta dahada güçlendi ona dahaa merhametli ve şevkatli yaklaştım 2 ay oldu ben çok ağladım üzüldüm keşke kesmeseydim dedim bebeğim çabuk unuttu ama ben çok vicdan yapıyorum şimdi iyi ki kestim diyorum yemesi uyuması huyu değişti