Kizlar benim bebegim dört aylik ve emmedi bir süre sagarak verdim ama günden güne azaldi ve tamamen gitmisti hic cikmiyordu ama bugun bakayim dedim göğsümü sıktım az bise cikti ama sarı ve yapışkan gibi hemen sagmaya basladm çıkıyor az bise sizce sütüm gelirmi biran cok umutlandim😔 çünkü bence emzirmenin verdigi duygusal bağ cok farkli