birkizannesi_ Kızlar kalçamın üstünde fındık kadar büyük sivilce tarzı bişey çıktı. Sanırım çıban 🥺 hem kaşınıyor hem yanıyo ve inanılmaz acıyo var mı yardımcı olacak Allahım sevgili bi kulu 🥺
Toprakbey birkizannesi_ doğumdan 1 hafta sonra bikini bölgemde camasirin lastiğinin denk geldiği yerde çıktı. Mantar kremi mycospor kullandım 1 günde acısı geçti 2.gun patladı.