Meltemguder Merhaba anneler 5 aylık kızım var doğduğu günden beridir yanlızca sleppy kullandım ama ilk defa pişik oldu şimdi komili aldım ve ilk defa az önce taktım bu sorunla karşılaşan var mı acaba? Birde komili bebek bezi kullanan varsa memnun musunuz?