Slm1122 2 aylık bebeğim var evimiz çok esiyor bide sesten uyanıyor sürekli 27 derecede çalışıyor soğukta gündüz 26 da sizce kapatmalı mıyım hastalanır mı çok soğuk olmuyor aslında mersin havasına göre yani
Adababy Slm1122 ev sıcaktan mı soğuktan mı yakıyosunuz. Nerde oturuyosunz biz petekleri yakıyoruz istanbuldayım😂
Slm1122 Adababy pemcereleri açınca çok yel esiyor normal de hava daha sıcak burda ama evimiz serin oluyor bende mecbur klima açıyorum mersindeyim 😂
Slm1122 senamiray beni bunaltıyorsa onuda bunaltıyodur akşam neyse bi nebze ama o zamanda camları açınca esinti oluyor ve üşütüyor sabah 5 gibi kapatıyorum içeri iyiyken sonra öğlen geri açıyorum mecbur sabaha kadar tekrar