NurAfra01 Hanımlar meraba 26 günlük bebeğim var şuan prima premium care kullanıyorum ( biraz pahalı biliyorsunuz) hem bütçe zorlamayacak hem pişik vs yapmayan ve koku yapmayan bez önerilerinize ihtiyacım var.. Sizler ne kullanıyorsunuz
Balkizlarim NurAfra01 nedeni : 3 kizimdada memnundum tabi bez işimiz artık hepsinde son buldu ama hiç değişmedi hep sleepy kullandım pişik vs yapmadı 👌💐🙈😁
Tatlisannedilekk NurAfra01 1yıldır sleepy natural kullaniyorum çok memnunum, prima ve molfixte kullandım ama aşırı sızdırdı bence en iyisi sleepy natural ne pişik yaptı ne de sızdırma👍🏻
lanadelmiyav NurAfra01 prima. Oğlum doğduğundan beri kullanıyorum değil pişik kızarıklık bile yapmadı.
Deletedmom5284 Minies çünkü bütün bezleri denedim, iz yapmıyo, pişik yapmıyo, sızdırmıyo, kötü kokutmuyo