Defnemomy Arkadaşlar 2.üniversite kapsamında üniversite kaydı yapacağım ama 2 bölüm arasında kararsız kaldım, adalet bu yıldan sonra aöf den kalkıyor, hukuğa geçiş zor gibi benim için, hukuğa geçmeden iş kolu var mıdır? Siz olsanız hangi bölümü okurdunuz?