Kaganaliannesi Anneler selamün aleyküm. Kovid olduğumu öğrendim bugün. Bebeğim çok küçük o da hasta (grip,genzi dolu ve kapalı,öksürüyor ve çok iştahsız) çok korkuyorum neler yapmalıyım? Bu Arada emziriyorum.
Defne0111 Kaganaliannesi tam 4 aylıkken eşim ve bnde kovit olduk bebeğimi emzirdim sık sık maskeli uyudum hatta sürekli maskeliydim aynı zamanda bebeğimle mecbur hep kucağımda çok şükür kızıma bulaşmadı bebeklerin bağışıklığı güçlü cnm bende çok korkuyordum çok şükür atlattık geçmiş olsun
bireylulannesi Kaganaliannesi yapabileceğiniz şey bebeğinizi sık sık emzirmek,çok geçmiş olsun umarım hafif şekilde atlatırsınız 🌸
Defne0111 Kaganaliannesi bu arada ilaç içmemiştik vitamin almıştık d vitamin e ve çinko bu üçlü bir şekilde kapsül halinde var mutlaka alın için
O_mer27 Kaganaliannesi aleyküm selam canım bizde 3 aylıkken olduk burnunu serum fizyolojik aç çok yaklaşma maskesiz biliyorum bi anda iştahı gidiyor ama bol bıl emzir bizde ateş olmadı bebeğim de ama burnu tıkadıydı ve huzursuz halsizdi iştahı yoktu geçmiş olsun umarım kolay atlatırsınız
Kaganaliannesi Defne0111 benimkinin burnu tıkalı olduğundan hep meme reddi oluyor ama ısrarcıyım gerekirse sağar veririm
Aysegulsvg Kaganaliannesi benim kızım 22 günlükdü coviddim sürekli emzirdim anne sütünde antikor var ve bebeğe çok çok faydalı kızım 2-3 gün huysuzdu sonra geçti ama benimki yenidoğan bebek o yüzden de huysuz olabilir ama sürekli maskeliydim ellerimi sürekli yıkadım geçti gitti şükür bebek senden benden sağlam merak etme ♥️