Ges-25 Ewet bende onu 2hafta werdim oğluma çok huzursuzluk kabızlık gaz yaptı sancılanıyor geceleri sancıdan kıwranıyordu sonra araştırdım birçok kişide yapıyormuş hemşire de onayladı bazı bebeklere yaramıyor dedi bırak gözlemle dedi öyle yaptım bikaç gün sonra düzeldi çocuk bende bidaha wermedim