Nursahmetyusufaras00 https://imgyukle.com/i/kVjDAe link deki resim açıldıysa ege4 bu yeni cikan bebem natiral bez guzel mi kullanan alanlar oldu mu 14 ekim geliyor mus 101 e ona göre alicam veya esime aldircam hep sleppy kullandım. Cok bez değiştirmedim .kalitesi sizdirmasi iyi mi acaba😊🤔
ikizannesiiii Nursahmetyusufaras00 hiç bilmiyorum bende molfix kullanıyorum ama sızdırma yapıyor yeni bez arayışındayım ☺️ Yukarıda kalsın
Minikuzu Nursahmetyusufaras00 bana geçen ay dene bunu kutusundan bu bezden 4 tane çıktı ama kullanmadım bende merak ediyorum
NurAfra01 Bende şuan bebişim yeni doğduğu için prima premium kullanıyorum ama aşırı pahalı geliyor bez arayisindayim. Sleppy bio natural önerenler oldu Bim in bezini çok öneren oldu . BENDE surda takipte kalaym