2 haftadır gece uykusu yeniden yok kabus gibi gece geçiriyorum her akşam 6 aylık önceden kolikti tamam sancı vardı peki şimdiki ne olabilir sürekli kafa sağ sol dönüp gözü kapalı ya vızır vızır ya inleme şekli hafif ya hafif ağlamaklı oluyo bas edemiyorum artık sebebini de bilmiyorum dis damak agrisi mi dedim dun aksam fitil verdim denedim o da değil bugün de yoğurt mu yapıyor acaba diye ne kendim yedim ne ona verdim ama zannetmiyorum bunun bir sebebi olmalı sıkıntısı olmasa yapmaz herhalde diye düşünüyorum 🤦🏻♀️