tugba14 Merhaba anneler bebeğim 28 günlük çok gazı var bugün gaz damlasına başladık onun haricinde probiyotik kullanıyor, kimyon çayı rahatlatıyor ama korkuyorum bunlara ek olarak kimyon çayı içsem fazla gelir mi?