MelissaYurtsever Merhaba sevgili anneler 🌷 nasılsınız? Oğlum 16 aylık☺️ sizce 2 çocuk arası kaç yaş olmalı? Tecrübeli anneler var mı veya fikiriniz nedir? Ben 2-3 yaş olmalı diye düşünüyorum ama bebek özlemi de ağır basmıyor değil😍😃
bireylulannesi MelissaYurtsever cesaretinize hayran kaldım 😄 bebeğim 6 aylık ve nasipse 3 yaşına gelince kardeşi olsun istiyoruz ☺️
Pasannesi MelissaYurtsever hepinize şaştım suan.ben bidaha hiç cesaret edebileceğimi sanmıyorum .arayı acabileceğim kadar acmayı düşünüyorum
MelissaYurtsever bireylulannesi cesaret demiyelim de herkesin kaldıracağı yük, üstesinden geliceği şeyler farklıdır🙂 problem teşkil etmiyor benim için etse zaten ne zaman olsa diye düşünmezdim🙂
MelissaYurtsever Pasannesi herkesin düzeni, yaşantısı, çocuğu farklıdır buyüzden isteklerde farklı olur… İyi tecrübelerde vardır kötü tecrübelerde. Ben yaşanan tecrübeleri ve düşünceleri öğrenmek istedim hepsi bu😇
2halime Pasannesi vallahi bende hayretle yorumları okudum 😅 oglum 12 aylik zor basa cikiyorum bi tane daha olsa hemen naparim allah korusun. Tamam buyudukleri zaman yaslar yakin olsun guzel bisey de bizimkide can mumkunde 6 -7 sene sonra dusunmeye baslariz diyoruz😅
iki_prens_annesi MelissaYurtsever bnm buyugu 18 aylikken ikinciyi yaptm zorlandm baya tek olunca bide suan biri dort digeride iki yaslarina gircekler bazen kardes oldklrini farkindalr bazende kedi kopek gibilrr anlasmazsizlklar oluyo malisef 😂
TheBossMom MelissaYurtsever çok doğru 👏🏻 Ben 2 düşünüyorum bebeğim daha 3 aylık 🥲 2 yaşına gelince olsa doğuma kadar 3 e yakın oluyor allah nasip ederse 🙏🏻 İlk çocuk okula başlamadan olması daha iyi olur diye düşünüyorum
Deletedmom5284 Tosbik3056 5 yaşta felaket, biri ilkokula başlıyor her gün bebekle okula götür getir ayy o okul çıkışı yollarda bebek arabasıyla görüyorum perişan oluyo kadınlar
Pasannesi 2halime aynı kafayız.1. Sınıfı atlamadan düşünmüyorum kazayla falan olursada yapck bişey yok😓
MelissaYurtsever 2halime 6-7 sene sonra hiç istemezsiniz çevremde örneği var çok uzak geliyor artık diyor asla istemiyor
minmin-hanim MelissaYurtsever Ne zaman ikisinede bakabileceginizi düşünürseniz o zaman uygun zamandır ☺️