Selam kızlar bebegım 2 aylık ve uyku duzenı yok dogal olarak ne zaman yatıp kalktıgı belli olmuyo bazen gunduz cok uyuyo gece ayakta bazense gece uyuyo gunduz uyumuyo yada azar azar uyuyup uyanıyo oyle olunca tabı bende uykusuz kalıyorum cok bu sıralar gece uyumuyo gunduz uyuyo annlamadıgım sey kimileri 9da yatırıyorum felan dıyolar saat belirleyıp yatırıyolar bu bebeler nasıl o saate uyuyo benım kı ıstemese hayatta uyumaz yada uyusa 2 saat sonra kalkar bakınmak ıster bu duzenı nasıl oturtuyolar kucucuk bebege fıkrı olan var mı 🤔 2 aylık bebelerı olanlar sızın uyku duzenınız nasıl