Bazen dusakabıne beraber gırıyıruz zaten onların kırınden ne olur hemen yıkıyorum once vıcudunu sonra basını bıttı kulaklarınıda cıkar cıkmaz kuruluyorum bebek pamuguyla 8 aylık dogdugundan berı oyle yıkıyorum bazen de acelem varsa mana sandalyesının oturagı cıkıyo ona koyuyorum hemen sıpsak yıkıyorum