Merhabalar. 14 günlük bebeğim var. İki gündür dilinde ve damağında pamukçuk oluştu. Bugün sağlık ocağına götürdüm. Doktor mikostatin diye bir ilaç verdi günde 4 kez 6 damla yada günde 6 kez 4 damla şeklinde kullanmamı söyledi. Açıkçası korkuyorum kullanmaya. Yardımcı olabilecek var mı. Bir kaç yerde okudum kusma falan yapıyormuş. Birde dozu bana fazla gibi geldi. Deneyimi olan kişiler yardım edermisiniz ?