Aselbuk SimaBeste evet icer .cokda iyi birsey kizim korona oldu 3 gunde atlatti doktora sordumda kefir cok faydali bagisiklik acisindan bu yuzden kisa atlatmis dedi 3 yasinda hala iciriyorum sade sevmezse meyveli olanindan alin derim
AgentMom SimaBeste 3 gün kuralıyla içer. Ama ilk vereceğinizde biraz sulandırın. İlk koyu gelince içmeyebiliyorlar