Minikmucizem22 Kızlar merhaba, bebişim 2 günlük prematüre bebeğim için hemşireler beslendikten sonra sırtına 5-10 dk vurun gaz çıkartmasa da midesi rahatlar dedi. Dün geceden beri hiç ağızdan yada alttan gazını duymadım. Gaz sorunu yaşar mıyım sizce bebeğim de ?
Arbx İnsallah yasamazsınız benim ilk kızım 24gün küvezde kaldı. Eve geldik 3.gün basladı aglamalara günün 20 saati ağladığını bilirim. Allah sizlerden uzak etsin 🤚 Hayırlı olsun bebeğiniz sağlıcakla büyütmek nasip olsun ❤
Minikmucizem22 Arbx in inşallah güzel dualarınız için teşekkür ederiz ♥️ size de Rabbim bidaha yaşatmaz inşallah. Halledilir şeyler olsun da Allah başka hastalık vermesin