Sezbebek Lütfen fikri tecrübesi olan yazsın sabah 15damka sab simplex verdim 23 günlük bebeğime 6saattir tepkisiz uyuyor emzirmek için uyandırmaya çalıştığımda uyanmadan emiyor ama gözünü açmadı 6saattir nolur bu durumu yaşayanlar yazsın ne zaman geçecek bu ilacın etkisi
Patilimom Sezbebek ben de kullandım ama öyle bir etki yaşamadım. Gaz sancısı biraz hafiflediği için daha çok uyuduğu oluyodu ama. Kaldırdığınızda emiyorsa sorun yoktur diye düşünüyorum muhtemelen gece sizi ayağa dikicek 😊
Mervekaynak Sezbebek 6 saat çok uzun bir süre ayaklarından soymaya baslayin uyandırın. 23 günlük bebeğin gaz sıkıntısı olmaz ki 😳😳 sarılık değeri yükselir uyandırın 6 saat 4 aylık bebeklere bile gec
HiraNurveAnnesiii Sezbebek ilaçla alakası yoktur bende onu kullandım ,yeni doğan bebek sürekli uyur bende bebeğimi zor uyandırıyordum ama mutlaka uyandırmanız lazım 6 saat çok uzun 2 saate bir uyandırmanız lazım ,ayrıca emmesi tabi sarılık felan olur Allah korusun