minecobaan biz şu an 3 aylığız ben hep saat başına 30 cc veriyorum mamayı yani 3 saatte bir 90 zaten mamanın üstünde de ayına göre 6 saatte bir 180 içmeli diyo ama çocuk doktorumuz 3 saatten uzun aç kalmasın dedi
Hipp combiotic gaz ve kaka konusunda çok iyi ama doyurmuyor sık acıkıyor diye değiştirdim
Bebelac gold kabız yaptı,zaten zor çözünüyodu suda
Şu an sma optipro kullanıyoruz memnunuz
Aç olup olmadığı konusunda eğer mama saatinden 3 saat geçmemişse önce oyalamayı deniyorum(oyun vs),bazen sadece emme isteği olabiliyomuş çocuklarda özellikle gazı varsa çok emmek istiyo emzik veriyorum eğer susmazsa en son mama yapıyorum