Arkadaşlar bilen biri lütfen yardım etsin bebeğime 2 saatte bir 60 cc mama veriyorum ama sürekli aç gibi aranıyor emziğe saldırıyor bide mama yiyince aşırı gazlanıyor çok verip şişiriyormuyum acaba çocuğu yada aç mı bırakıyorum bilgisi olanlar lütfen yardım edin