pogcayanakannesi biz 3 aylıkken yaptırdık sünnetten sonra ilk sargı bezi vardı çişini yapana kadar o durdu sonra sargı bezi koydurmadılar ilk çişini yapana kadar sorun yaptıktan sonrası rahat oluyor doktor gereken herşeyi söylüyor bezinin içine karton bardak kesip koymuştuk düzenli 3 gün antibiyotik krem sürdük 3.gün banyosunu yaptırdık 4 günde gün içinde batikon ve son bezinde kantaron yağı kullandık 1 hafta içinde tamamen iyileşiyor küçük oldukları için daha iyi sünnet olmaları kaygılanmayın doktorun söylediklerini yapın gerisi Allah’ın izniyle iyileşir anlamazsınız bile şimdiden hayırlı olsun