tospikk1 Muaziim laborantım ben canım tam kan sayımı yapılmış hemogram deniliyo normal değerlerin wbc, rbc, hgb, hct, plt genel olarak çocuğu zaman bu değerlere bakılıyo. Geçmiş olsun bu arada 🌹
Muaziim tospikk1 vajinal akıntım vardı kadın doğum istedi. Bi sıkıntı var mı canım kanım genelde hep düşüktür hatta 9 la falan doğuma girdim şimdi 8 ay oldu. Bide vitamin falab düşüktü
Busraaaarsn tospikk1 merhaba, postlara bakarken denk geldim yorumunuza. Oğlumda folik asit değeri 24 cıktı, doktor tekrar tahlil yaptırın dedi hematolojiye yönlendirdi. Bi bilginiz var mı acaba bu konuda. Tehlikeli bir durum mu? Cevaplarsanız bi anneyi çok rahatlatmış olacaksınız. Şimdiden teşekkür ederim 😊
tospikk1 Muaziim şuan değeriniz 11 olmuş yükselme var gayet iyi bana göre 😊 vitamin değerinizi bu tahlille anlayamam ama doktorunuzdan vitamin tahlili isteyebilirsizin gerek D vitamini, gerek B12 vitamini yaptırabilirsiniz.
tospikk1 Pnarferah hamile kalmadan önce özel hastanede çalışıyodum hem maaş sıkıntısı var diye hem evime uzak hamileyken çok zor oluyo diye çıktım işten atanmadım. Tercih falan yapmadım cenazemiz falan oldu sınav dönemine yakin, bi yandan hastanede laboratuvarda tek çalışıyodum sınava pek çalışamadım. Siz çalışıyo musunuz? Özelde veya devlette…
Pnarferah tospikk1 hımm başınız sağolsun. Yok bende mezun oldum evlendim hamile kaldım çocuk oldu derken ders de çalışamadım kpss ye girdim ama 68 aldım özel hastanelere başvuru yapacam bende kpss de başlayayım diyorum ama bakalım
tospikk1 Pnarferah daha 2 aylık bebeğim biraz daha büyüyünce başlamayı düşünüyorum bende bi 6 aylık falan olsa en azindan oyun oynayabilirse rahat olur özeller de almıyo artık tecrübe soruyo yeterli görmüyo İstanbul da misiniz sizde
Pnarferah tospikk1 yani işe almazlarsa biz nasıl tecrübe edinebiliriz ki bende bu olayı anlamıyorum. Yeni mezunum nasıl tecrübem olacak. Yok ben eskişehirdeyim
tospikk1 Pnarferah çıktığım hastane beni tecrübesiz diye aldı mecburiyetten hem kan alma hem laboratuvar tek başıma yaptım Yoğun olmasına rağmen yeri geldi teknik servisin yönlendirmesi ile cihazı tamir ettimm