Gizemensar Kızla merhaba oglumda öksürük burun akıntısı hirilti vqrdi doktorumuz cok hasta olduğunu söyledi bir anda oldu zaten ve bugün oglum için 7 tane penisilin iğne verdi daha önceden başına gelen varmi ilk defa iğne yaptıracağımiz için endişeliyim 😔😔
Gorkeminannesiii Gizemensar penisilin çok agır Bi igne çocukken ben olurdum o geldi aklıma ama 20 aylık bebege olurmu olmazmı bilemedim hiç 🤷♀️ şurup felan verseydi igne niye yani
Tugbatugba123 Gizemensar canm bir şey sorucam geçen hafta kızımda burun akıntısı öksürük vardı. Şuan onlar geçti ama hırıltı var bnde korktum şimdi doktor çok hasta diyince neyi varmış bebeğinin
minderbob Gizemensar ben de bebekliğimde olmuşum sorun olmaz iğne ateş filan yapmıyor ama hergün vurdurmak çocuğu zorluyor ağlıyorlar stres yapıyorlar
Gizemensar Gorkeminannesiii Suruç’a verdi canim Ağır bir iğne dediğin gibi bakalim yarin yaptırmaz ınsallah
Gizemensar Tugbatugba123 hastalığın ismini söylemedi sadece biraz fazla hasta olduğunu söyledi yani öksürük hiriltiyi kastettiğini düşünüyorum canim
Busraaaarsn Gizemensar bugün bize de 5 tane penisilin verdi ben de çok korkuyorum siz yaptırdınız mi olumsuz bi durum yaşadınız mi acaba
Busraaaarsn Noname21 34 aylık oğlum 3 yaşına girecek, bugün 1 tanesini olduk çok şükür insallah diğerlerini de sorunsun atlatırız
Noname21 Busraaaarsn normalde o iğneyi saglik ocağında yapmazlar hastanede yapılması gerekir birdahaoine hastane de yaptırın acil serviste. Doktorun numarası varsa kızarıklık işini sorun belki başka bir ilaç yazar
Busraaaarsn Noname21 kızarıklık geçti şükür, önce kolundan alerji testi yaptılar sonra iğneyi vurdular 15 dk geçince