Defnmmmm yani senin için zor olmuyorsa yemesi içmesi normalse kesme annesi 2 yaşına kadar emzirmelisin bağışıklığı için 🌸🥰 biz 22 aylığız hala emiyoruz sanki yeni doğan gibi hemde saat başı bu durumdan hiç rahatsız olmuyorum bazen gece kalkmaları deli ediyor ama sonra unutuyorum 🙈