Öncelikle merhaba . 4 ay önce doğum yaptım emziriyorum adet olmadı ama kırmızı kanlı lekelenme oldu acaba adet mi olacağım yoksa bu başka birseyin belirtisimi yoksa hamilelik belirtisimi şuan kafam allak bullak düşün düşün cildircam korkuyorum hamile olmaktan bilgisi olan anneler lütfen yazarmisiniz içimi rahatlatmak istiyorum😣